Rabu, 7 Mei 2014

Kebaikan Dan Kelebihan Mealshakes


Mealshake adalah salah satu supplement tambahan yang hampir wajib ada di rumah saya.Anak saya ziqri masa umur 1tahun 4bulan selalu sangat demam dan selesema makan pun kurang badan makin kecil.Tak sabar saya nak Cuba bagi ziqri minum mealshake dalam masa beberapa hari saja ziqri semakin Sihat dan bertambah selera makan..wah!!! Alangkah gembiranya saya..sekarang dah bam bam balik macam baby dulu.Tapi masih belum kategori obes tau!! Hehehe


Ok hari ini saya nak cerita pasal Mealshake memandangkan Mealshake nie PROMO bulan ini untuk ahli sahaja! Beli 6 PERCUMA 1 tau! Jadi apa yang best tentang Mealshake ni??


Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. la diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

 

Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi (1 tahun ke atas) , pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan bijak. Sebab pe, shake shake,siap! Cepat, kenyang dan berkhasiat! 


Kebaikan MealShake:


• Nutrisi Lengkap - Ada sesetengah orang teringin nak ambil multivitamin, tapi tak boleh telan pil, maka, Mealshake sangatlah sesuai untuk golongan ini! Ini kerana mealshake menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Jadi penting untuk kita mengambil supplement yang boleh membekalkan zat.  Oh yea, mealshake juga turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.


• Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh - Mealshake sangat kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa], membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.


• Membantu Tumbesaran - Mealshake mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untukmembina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.


• Anti-Oksida - Mealshake mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agenanti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.


• Mealshake juga dapat mengembalikan Seri Wajah Mengandungi vitamin B yang lengkapzat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik


• Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. Detok nie bukan bermaksud untuk kurus tau! Detox nie maksudnya utk pelawasan. Yea, bila ambil mealshake memang lawasss!! Tiada sembelit! Sebab tue la bila anak sembelit memang sesuai la Mealshake ni!


• Mealshake juga sangat sangat sedap okeh!! Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.


Banyak kan kebaikan Mealshake ni! Wajib ada untuk setiap rumah nie! Tambahan pula puasa pon dah tak lama kan! Boleh la bagi anak-anak time sahur!




Kalau berminat, bolehla hubungi saya seperti tertera di bawah yea :)
FREE KONSULTASI!
Service terbaik!
Ready stock!  


Your Shaklee Independent Distributor 
Hanny Deans
♥ SMS | WhatssApp : 0104609634

Tiada ulasan:

Catat Ulasan